25.9.2011

Sunny day

Kauheeta, mua väsyttää aivan hirveesti koko ajan! Kun lähtee kouluun väsyttää, koulussa väsyttää, koulun jälkeen väsyttää ja varsinki treenien jälkeen väsyttää.. Siinä on syy, miksen ole vähään aikaan kirjoitellut.. :((

Koeviikko lähenee, ja mua pelottaa. Mulla oli tässä jaksossa 4 ainetta, mistä en ole ennen oikein päässyt läpi.. Saa nähä miten käy!
Tulevasta viikosta tulee ihan kauhea! Pitäis lukea lukea lukea ja lukea niin kokeisiin kun sanakokeisiin yms. Parit kuuntelut ja kirjotelmatki löytyy.. Treenejäkin oli vissiin jopa 5 kertaa? Huh huh!
Siitä puheen ollen, pitäis kohta vissii kiirehtii, ylläri ylläri treeneihin! :DD

Vois vissii todeta, et syksy on virallisesti tullu. Viime päivinä ei mitään muuta ookkaa tullu ko vettä alas ja paljon.. Tänään on ehkä aurinkoisin ja lämpimin päivä muutamaan viikkoon! Ihanaa!
Ei siinä mitään syksy on oikeesti aika yllättävän kaunis, mutta kelit on yleensä ihan järkyttävät.. :-( Tulis se talvi nyt vaan nopeesti, nii kesäki tulis taas! ♥




Ehkä mä nyt alan valmistautuu treeneihin, ettei tulis sit järkyttävä kiire! :D ( niinkun mulla on aina tapana tulla.. )





2 kommenttia:

  1. nättejä kuvia susta:) mistä toi nahkatakki muuten on ostettu?

    VastaaPoista
  2. Oi ihana blogi=) jään vähän seurailemaan jos vaikka lukijaksi=) olet tosi nätti tyttö ((: !

    VastaaPoista