10.8.2011

kuule mun toive, mä haluan pois

Miten ihmeessä tää aika on voinu mennä näi nopeesti! Ei siittä oo kauaa ku alotin työt ihan vittuuntuneena, ku ei ois millää jaksanu, ja nyt perjantaina mulla on viimene päivä! Mihin se kolme viikkoa meni? :O
Jäin tänää haaveilee ihan hirveesti töissä (johtunee vissii siittä että oli taas tooosi hiljasta.. )




Vaikka mä en henkilökohtasesti tykkää juoda kahvia, mutta se kahvin tuoksu heti aamusta on ihanaa. Töissä huomasin, ettei se aamu oo mitään ilman sitä kahvin tuoksua siellä kahvilassa...






Tai puhumattakaan vasta täytettyjen leipien, tai herkullisten pullien tuoksua.. ♥
















Onhan se osittain haikeeta lopettaa työt, mutta samalla oon myös ilone.. Tai no enemmä mä oon ilone siittä tulevasta palkasta, ja mihin kaikkeen senki vois käyttää!
Mulla on varmaan tuhat viissataa viis eri asiaa mitä haluaisin, mut kaikkea ei saa.. :(( No ei se mitää, ainaki saan osan!
Tosiaa, oon yrittäny metsästää uutta koululaukkua, ja tuloksetta! Tarttisin semmosen hyvännäkösen, mikä (tietty) sopii jokasen vaatteen kanssa, tilavan ja missä on jonki verran pieniä taskuja tärkeille tavaroille.. Ja mielellään hintakin kukkarolle sopiva.. Ja uus penaaliki tarvittasiin, uudet kynät ainakin stabilot! Nii ja uus kukkarokin, kengät...
Mulla oli kerran kauhea lista asioista, joita pitäis ostaa ja nyt oon hukannu senki! Hm..

Tuli eilen muuten lähetettyä viimein muuttoilmotus taas postiin ja maistraattiin! :) Asun jälleen virallisesti Turussa 16.8. lähtien! Oon kaivannu ihan hirveesti Turkuun, ja varsinki niitä ihmisiä siellä! Vaikka onhan tässä pikku kaupungissa hyvätkin puolensa, mutta silti, kaipaan sivistystä ja varsinkin treenejä!







Vois nyt hieman miettiä asua tuleviin sukujuhliin! Iiik!
okei ei ne olis nii pahat jos ne olis mun sukulaisia, mutku ei oo!

Mun mielest tää on ihan älyttömän kaunis video jotenki..♥ Hyvä fiilis tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti