12.8.2011

..!

Niinhä siinä sitten kävi, että työt loppu viimein! Oli vähä haikeaa kyllä lähteä sieltä.. :( Mut sit taas tavallaa ei haittaa yhtää! Tää päivä meni aika lepposasti sillee, paitsi että joutusin ihan hirveesti sönkkää englantia ja oppisin et soutuvene on rowboat englanniks! Aamupäivä meni kivasti imuroiden ja teevetä kattoessa.. Yritin bongata pikkusiskoa Summerista, kun se kuvattiin täällä Ukissa joskus heinäkuussa, mutta empäs nähnyt.. :| Sit isäntä ilmesty paikalle, nii pääsin maalailee kylttiä loppuun.. Harmittaa vaan, kun olin odottanu vaa sitä et pääsisin maalaa ääriviivat siihe mut eii! :| Työaika loppu enne sitä! nyyhky..
Ilon aiheita on ainaki se, et palkka tuliki eile! Ei tarvinnu sentää oottaa viikkoa sitäkää :))

Mun pitäis iha himosti shopata, mut musta tuntuu etten löydä mistään mitään semmosta mitä tarttisin..Se koululaukku olis nyt se tärkein asia, mut en mistää löydä semmosta! Tai sit se on joku über kallis.. Mistä vetoa, kun pääsen _viimein Turkuun takasi, ja pääsen käymää kaupois, kaikki alet ihan varmaa menny :((

Mua huolestuttaa ihan hirveesti mun eka jakso. Oon vissii taas HIUKA miettiny näit aineita.? not


Tää on ihan kauheeta! Ruotsia, englantia, historiaa, uskontoa, pitkä matikka? Kaks reaalii ja kaks kieltä.. Hitto vieköö.. :S Onneks toi liikunta HIUKAN auttaa tuolla,  mutta ei paljoa.. Mikäs tässä vielä, kun päälle lykätään treenit joita onkin nelisen kertaa viikossa! Ja ihan hullut ajat.. Yritä siinä sitten lukea!
tiistai klo: 19.15-21.15 Jumppala
keskiviikko klo: 18-19 Jumppala (Jutta)
torstai klo: 20.30-22 Kerttulin koulu
sunnuntai klo: 14-17 Jumppala
En yhtään ymmärrä kyllä tota puol ysistä kymmeneen treenit?? Tai puhumattakaan sunnuntain kolmen tunnin treeneistä! Huh huh.. tästä tulee tooosi rankka syksy... Ei mulla muuta tästä!
Mun pitäis vissii siivota huone, taas.. Tää on ihan jär-kyt-tä-väs-sä kunnossa, etten kehtaa edes kuvaa pistää! Mut toisaalta, en kyllä jaksais siivota.. Mut sit taas Martsa tulee huomenna taas nii ehkä olis vähän pakko.. :( DAMN! Huomisesta puheen ollen, kenen pikkunen kotiutuu huomenna huollosta? ♥♥
                                            Mulla on ollu ihan hirvee ikävä tota puhelinta! :((

Meinaa, aloin kyllästyä tohon Nokian N1112:see :DD! Siinä ei oo MITÄÄN 'herkkuja' xd Muutakun matopeli! Ihme että oli ees herätyskello.. Tulee muuten ikävä sitä nais ääntä, joka mua on herätelly täsä tovin.. ' On aika herätä. Kello on seitsemän viisikymmentä. On aika herätä kello on, seitsemän viisikymmentä.. '
Näi meijä kesken, mulla alkaa hius projekti tossa ens viikolla, mutta empäs kerrokkaan mitä näille tapahtuu! Hah hah! Sen näkee sitte joskus.. :)) Mut nyt kyllä alotan siivoamisen, että pääsen joskus nukkumaa ja hakemaan pienokaista kotiin!
Joskus mietin, miksei mun kissat oo ikinä semmosia linssi luteita, jotka oikee nauttis kun niitä kuvataan? Ja tosiaa PYSYIS PAIKOILLAAN..







 

3 kommenttia:

  1. oi ihana ulkoasu tällä sun blogillas :) mukavan pirtee!

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla ja todellakin tosi söpö ulkoasu!! Jään seurailemaan blogias :)

    www.shutupanddrivenow.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. hei ihana toi lg'n puhelin,
    pakko kysyy et mikä malli ? :D::D
    nam.

    VastaaPoista