10.4.2012

LEVI











Mulle ilmeisesti tää lumen määrä oli jotai aivan outoa..


Eve ja Vili ♥

Meillä päin mies viihtyy siellä keittiössä, ei nainen!


By Eve

Janika 18 ♥

Aamukahvit tais jäädä pihalle?






Oma koti kullan kallis.. mitä?
Suosittelen yhdistämään kahvin ja kuohukerman.





Pakko kai se hissistä putoaminenki oli kokeiltava!
Se tavara määrä..
happy birthday minä!



Jos totta puhutaan, on todella noloa myöntää, että ensinnäkin mä en ole ikinä käynyt Levillä ja toiseks mä en ole eläissäni lasketellu, ja nää kaikki mä koin hiihtolomalla. Syksyllä saatu idea olikin muuttunut todeksi ja sunnuntaina 19.2. seisoimme kaikki kuusi Turun rautatieasemalla odottamassa junaa..
Etelän talvi ei kyllä ole mitään verrattuna pohjoisen talveen, joten kai sitä voi nyt todeta kokeneensa kerrankin kunnon talven? Vaikka meillä kävi tuuri ja meille suotiin melko lauha viikko, pakkasta oli hyvässä lykyssä -10 astetta maksimissaan.
Jos ei muuta, niin toi viikko oli kyllä tosi unohtumaton ja mielenkiintoinen! Ja sattu ja tapahtu enemmä ku laki sallii..
Ja niin ja tietenki, vietinhän mä unohtumattomat Sweet 18 juhlat parhaimmassa seurassa.. ;)

Seuraavan reissu on jo luvattu ens vuodelle, saa nähdä mitä siitä sitten tulee!
( Huhu kertoo, että minä kerran-lasketellut laskisin maailman cupin ens vuonna? )

.. tuskin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti